ترفند های اینستاگرام یکی از آموزش های کاربردی تعمیرات کامپیوتری رایانه کمک می باشد.

نرم افزار اینستاگرام یا (Instagram) یک اپلیکیشن پرقدرت پیام رسان است که در روز می توانیم فیلم ها و عکس های کاری و غیر کاری خود را در آن انتشار دهیم.

ویژگی های اینستاگرام چیست ؟

اپلیکیشن اینستاگرام (Instagram)  یک شبکه اجتماعی جهت برقراری تماس صوتی ،  اشتراک گذاری عکس ها ، ویدیو ها و نرم افزاری برای گرفتن عکس با فیلتر های جالب و جذاب می باشد .

Instagram  به کاربران  خود قابلیتی می دهد که  عکس هایی که داخل پیج اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته شده را در برنامه های دیگری همچون  فیس‌بوک، توییتر، تامبلر و فلیکر همرسانی کنند.

تاریخچه اینستاگرام از کجا آمده ؟

نرم افزار اینستاگرام در زمان طراحی پروژه ی چندمنظوره ی اچ‌تی‌ام‌ال۵ که Burbn نام داشت گسترش پیدا کرد این نرم افزار مربوط به عکاسی با موبایل بوده مایک کرایگر اعتقاد داشت که پروژه Burbn شبیه به برنامه فوراسکوئر است با این تفاوت که ویژگی‌های بیشتری می‌تواند داشته باشد.

اینستاگرام از دو واژه ی Instant Camera و  Telegram که به معنی پیام رسان فوری از راه عکس و دوربین است ساخته شده

اپلیکیشن اینستاگرام در اکتبر ۲۰۱۰  پا به عرضه تکنولوژی گذاشت و به سرعت بین همگام معروف و محبوب شد تا 2 سال بعد 100 میلیون کاربر به خود جذب این نرم افزار را می توانید از سایت دانلود رایانه کمک دانلود کنید هم اکنون می توانید نسخه تحت ویندوز اینستاگرام را که قابلیت دایرکت نیز دارد از سایت بالا روی سیستم خود نصب نمایید.

نتایج تازه ترین پژوهش در بریتانیا نشان می دهد که اینستاگرام بیشترین تأثیر منفی بر سلامت جوانان را دارد برای کسب اطلاعات کامل در حوضه اینستاگرام می توانید از سایت رایانه کمک انلاین استفاده کنید و هرگونه سوال کامپیوتری و مشکل در زمینه اینستاگرام داشتید می توانید از کارشناسان آموزش کامپیوتری ما به صورت تلفنی استفاده کنید.

همچنین با عضو شدن در اینستاگرام رایانه کمک می توانید به راحتی از تازه ترین اخبار تکنولوژی و جدید ترین ترفندهای اینستاگرام با خبر شوید همراه رایانه کمک باشید . در ادامه فیلم کوتاهی از ترفندهای اینستاگرام مشاهده نمایید و برای آموزش استفاده از تمامی قابلیت های اینستاگرام مطالب این صفحه را مطالعه نمایید. 

پیشنهاد مطلب: میدونی راه های ارتباطی با اینستاگرام چیه و اگر به هر دلیل مشکلی برای پیجت افتاد چطوری اونو برطرف کنی؟ داخل مطلب آموزش تماس با پشتیبانی اینستاگرام به این موضوع کامل پرداختم.

رفع مشکل اینستاگرام

برطرف کردن مشکلات اینستاگرام یکی از مسائل روزمره زندگی ما شده است چرا که بخش اعظمی از زندگی ما در شبکه های اجتماعی علی الخصوص در اینستاگرام سپری میشود.

ما در پست های زیر سعی کرده ایم کلیه مشکلات اینستاگرام کاربران را که در تماس های مختلف با شرکت رایانه کمک مطرح کرده اند را به صورت مقاله های آموزشی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم با به اشتراک گذاشتن این مطالب با دوستان خود ما را در روند افزایش آگاهی کاربران ایرانی در استفاده از اینستاگرام همراهی کنید.

در پایین همین صفحه سعی میکنیم به سوالات شما در رابطه با مشکلات اینستاگرام پاسخ دهیم در صورت مواجه با هر مشکلی میتوانید مشکل خود خود را از کارشناسان ما بپرسید

ترفند های اینستاگرام شامل تمامی ویژگی های جدید و قدیمی این برنامه می باشد پس برای داشتن اطاعات کافی و بهروری از این برنامه قدرتمند تمامی آموزش های کاربردی اینستاگرام را مطالعه نمایید. 

در صورتی که موفق به ارسال تیکت به پشتیبانی اینستاگرام نشدید میتوانید از کارشناسان رایانه کمک برای ارسال تیکت مشاوره تلفنی و اینترنتی دریافت کنید، برای این کار کافی است با شماره های 9099071540 و 0217129 تماس حاصل فرمایید.

15 پاسخ
  1. مریم گفته:

    سلام اینستاگرامو بروز رسانی کردم ولی علامت هایی که به عنوان شکلک بود برای لایو استوری کلا نمیاره چه کاری باید انجام بدم ؟

  2. بیژن تقوی گفته:

    سلام خسته نباشید من کد اینستاگرام برام نمیاد مشکل اینستاگرامم از کجاس؟

  3. مهتاب مهرابی گفته:

    وقتتون بخیر من یه مشکلی تو اینستاگرام برام پیش اومده اینه که تو هایلایت اینستا وقتی یه استوریمو هایلایت میکنم بعد ازچند روز خود به خود اون استوری هم از هایلایتم پاک میشه هم ازقسمت Archive
    پاک میشه ، میشه بگین لطفا مشکل اینستاگرام من چیه؟

  4. ایمان گفته:

    سلام برای من بخش activity اینستام غیر فعال شده نمیدونم باید چکار کنم الان نمیدونم کی لایک میکنه و فالوم کرده چجوری درستش کنم ؟

  5. amirhosein salemi گفته:

    برای حل این مشکل یکبار باید برنامه رو کلیر کش و کلیر دیتا کنید اگر درست نشد اخرین ورژنش رو مجدد نصب کنید

  6. amirhosein salemi گفته:

    مشکل ارسال کد اینستاگرام سراسری بوده در مواردی بروزرسانی برنامه اینستاگرام مشکل ارسال کد رو برطرف میکنه ولی در حال حاضر راه حل قطعی براش وجود نداره

  7. amirhosein salemi گفته:

    برای بررسی این مشکل تماس بگیرید با کارشناسان رایانه کمک تا همکاران مشکل رو بررسی کنند ۹۰۹۹۰۷۱۵۴۰

  8. amirhosein salemi گفته:

    برای حل این مشکل اینستاگرام کافیه برنامه رو بروزرسانی کنید تا مشکل برطرف بشه

  9. سهیلا گفته:

    سلام کارشناس عزیز وقتتون بخیر تو قسمت فعالیت ها کسانی که منو فالو و لایک میکنند نمایش داده نمیشه این اتفاق از زمانی افتاده که رمز اینستاگرامم رو تغییر دادم چطور میتونم این مشکل اینستاگرام رو حل کنم ؟

تعقیب

  1. […] میکنم مطلب “مخفی شدن در اینستاگرام” را مطالعه […]

دیدگاه ها غیر فعال است.

چقدر این مطلب مفید بود ؟

یک ستاره پنج ستاره

میانگین رتبه 3.4 / 5. تعداد امتیازات 7

تا کنون امتیازی ثبت نشده است . (اولین نفر باشید)

تمامی مطالب این سایت متعلق به شرکت رایانه کمک می باشد.